رکورد عجیب و غریب در جنوب شرق آسیا

12 باشگاه لیگ میانمار مجوز حرفه‌ ای گرفتند

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه‌هایی که سال آینده موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشوند، جریمه نقدی خواهند شد.
کد خبر: ۱۴۱۷۸۶۸

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته اول و فوتبال بانوان کشور گفت: گواهینامه صدور مجوز حرفه‌ ای بسیار حائز اهمیت است. امیدوارم همه باشگاه‌ها برای کسب صدور مجوز حرفه‌ ای تلاش کنند، چرا که باعث روند رشد فوتبال خواهد شد.

وی ادامه داد: باید طبق استانداردهای روز دنیا پیش برویم تا به هدف‌مان یعنی رشد و توسعه برسیم. در همین راستا قوانین سخت‌گیرانه‌تری خواهیم داشت. در سال آینده برای باشگاه‌هایی که مجوز حرفه‌ ای ندارند، جرایم نقدی سنگینی در نظر خواهیم گرفت. در این زمینه کار درستی انجام شده و همه باشگاه‌ها همت کردند تا به صدور مجوز حرفه‌ای نزدیک‌تر شوند.مطمئنم سال آینده بالای 10 باشگاه‌ می‌توانند مجوز داشته باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: برخی باشگاه‌ها با همت و تلاش عوامل خود سعی کردند به این امر مهم دست یابند. از باشگاه‌های دیگر می‌خواهیم که برای کسب مجوز حرفه‌ ای از هیچ تلاشی دریغ نکنند. در بخش آموزش نیز گام‌های مختلفی را برمی‌داریم تا باشگاه‌ها با علم به‌روز پیش بروند و در نهایت به هدف‌مان که همانا رشد و گسترش فوتبال است، برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها